alts càrrecs

<< Ves enrere
  • María Jesús Pérez Galant

  • X legislatura (17/06/2019- )
  • Directora general de Participació Ciutadana
  • Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica
  • Nomenament: 18/07/2019 DOGV
  • Passeig de l'Albereda, 16. 46010. València
  • dg_participacion@gva.es
  • 961 922 368

Agenda

Agenda agost
3 4 5 6 7 8 9
No s'ha registrat activitat a l'Agenda per aquest dia

La Direcció General de Participació Ciutadana exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i la resta prevista en l'ordenament jurídic, en matèria de participació i associacionisme, de coordinació de la comunicació de les seues institucions amb la ciutadania, especialment a través de les xarxes socials i altres mitjans tecnològics, i de foment de l'educació en la participació i l'associacionisme. També li correspon la coordinació de les polítiques del Consell en matèria de participació ciutadana, i assumeix la relació institucional amb els col·lectius de les persones valencianes residents fora de la Comunitat, amb entitats cíviques que aglutinen ciutadans i ciutadanes valencians que resideixen a l'estranger i amb les cases regionals i federacions d'associacions d'altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana.

Fuente: Funciones

Font: decret pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica o aprova el reglament orgànic i funcional dels departaments de la Generalitat.

Directora General de Participació Ciutadana Llista completa d'obsequis

18/01/2020 - 20/01/2020

Presentació en l'Ajuntament de París de les Falleres Majors 2020 de la Casa Regional Valenciana en París.

Acompanyant/s
  • Consellera de Participación, Transparencia, Cooperación y Calidad Democrática
Costs
  • Allotjament
    175,66 €
  • Manutenció
    105,41 €
  • Transport
    387,33 €
  • Total 668,40 €
16/10/2019 - 18/10/2019

Assistència a la 8a Conferència Xarxa Autonòmica de Participació Ciutadana a Vitòria-Gasteiz

Acompanyant/s
  • Secretario Autonómico de Participación y Transparencia
  • Jefa del Servicio de Participación de la Ciudadanía y de la Sociedad Civil
Costs
  • Allotjament
    184,67 €
  • Manutenció
    21,50 €
  • Transport
    352,74 €
  • Total 558,91 €
10/09/2019

Acte hissat de bandera en la Fira de folklore i gastronomía - CEVEX Valladolid (Casa de la Comunitat Valenciana en Valladolid)

Costs
  • Manutenció
    3,90 €
  • Transport
    157,70 €
  • Total 161,60 €

Fuente: Viajes

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

Texto retribuciones altos cargos

  • Sou i complements i: 58.931,48 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Indemnització per residència i: 8.250,36 €

És una compensació pel canvi de residència habitual que implica el nomenament, no podrà excedir del 14% de les retribucions anuals assignades.

Normativa reguladora:

Acord de 8 de setembre de 1995, del Govern Valencià, sobre indemnitzacions de despeses extraordinàries per motiu de residència.

  • Retribució íntegra i: 67.181,84 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

  • Observaciones: Retribucions del càrrec des de l'1de gener fins al 31 de desembre de 2020

Fuente: Retribuciones

Font: unitats de transparència dels diferents departaments del Consell i organismes públics.

Directora General de Participació Ciutadana Llista completa d'obsequis

14/10/2019

Llibret Falla El Toro (Casa de València en Calvià)

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Presidenta de la Falla El Toro de Calvià

Destinatari de l'obsequi: MARÍA JESÚS PÉREZ GALANT

Destinació: Despatx de la Directora General de Participació Ciutadana

25/09/2019

Llibret "Fiestas del Pilar 2019", del Centre Aragonés Port de Sagunt

Entitat/Persona que fa l'obsequi: President del Centre Aragonés de Castelló

Destinatari de l'obsequi: MARÍA JESÚS PÉREZ GALANT

Destinació: Despatx de la Directora General de Participació Ciutadana

12/09/2019

Còmic "Historias de Superación" un projecte de la Fundació Horta Sud de València ISBN 978-84-617-8054-9 2a Edició

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Fundació Horta Sud

Destinatari de l'obsequi: MARÍA JESÚS PÉREZ GALANT

Destinació: Despatx de la Directora General de Participació Ciutadana

10/09/2019

Botella de 75cl. de vi negre denominación de origen Ribera del Duero, collita 2008.

Entitat/Persona que fa l'obsequi: CEVEX Casa de València en Valladolid

Destinatari de l'obsequi: MARÍA JESÚS PÉREZ GALANT

Destinació: Es queda la botella en la direcció general per a compartir-la amb el personal en alguna celebració

10/09/2019

Ventall de tela blanca i varetes de plàstic blanques, amb la bandera d'Espanya i l'escut d'armes de la ciutat autònoma de Melilla i el text "Casa de Melilla i Valladolid"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: La casa de Melilla en Valladolid

Destinatari de l'obsequi: MARÍA JESÚS PÉREZ GALANT

Destinació: Despatx de la Directora General de Participació Ciutadana

Fuente: Obsequios

Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.

Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Excedència (si escau) Serveis especials (si escau)
Fundación Diagrama Intervención Psicosocial Tercer Sector Directora de programas socio-sanitarios 18/01/2017 12/07/2019 Actualmente de excedencia forzosa NO
Universidad de Alicante Sector Público Profesora Asociada 26/02/2018 19/07/2019 Actualmente en excedencia forzosa NO
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Entitat, organisme, empresa o societat Activitat principal Càrrec exercit Data inici Data fi Tipus
Consejo de Participación Ciudadana de la Comunitat Valenciana Vocal 12/07/2019 Pública
Consejo de la ciudadanía española en el exterior. Comisión sectorial Vocal 12/07/2019 Pública
Consejo de Centros Valencianos en el Exterior (CEVEX) Vocal 12/07/2019 Pública
Consejo de Salud de la Comunidad Valenciana Vocal 12/07/2019 Pública
Consejo Social de la ciudad de Valencia Vocal 12/07/2019 Pública
Institut Valencià de la joventut (IVAJ)- Consejo Rector Vocal 12/07/2019 Pública

NO

Diputat o diputada de Les Corts (si escau)

Fuente: Actividades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Béns
Títol de propietat % titularitat Tipus inmoble Provincia Pais Valor cadastral
Nua propietat 50 Vivendes Alicante/Alacant Espanya 30.860,00 €
Ple domini 50 Locals Alicante/Alacant Espanya 16.706,00 €
Ple domini 50 Vivendes Alicante/Alacant Espanya 30.075,00 €
Depòsits en comptes corrents o d'estalvi, a la vista o a termini, comptes financers i altres tipus d'imposicions a compte.
Total: 4.327,79 €
PASIU. (Hipoteques, préstecs personals...)
Descripció Import
Préstamo personal con garantia hipotecaria sin carencia, a interés variable 100.030,50 €
Total: 100.030,50 €

Fuente: Bienes

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Descripció Import
Rendiment del treball 22.836,34 €

Fuente: Renta

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

Fuente: Compatibilidades

Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.

cargando datos