FITXA D'ALTS CÀRRECS
Andrés Lluch Figueres
- XI legislatura (26/06/2023- )
- Director general de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral i Director de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball - INVASSAT
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
- Nomenament: 12/08/2023 DOGV
- Avinguda Campanar, 32 - 46015 - València
- lluch_andfig@gva.es
- 963868855
La Direcció General de Treball, Cooperativisme i Seguretat Laboral exerceix les funcions establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i les altres previstes en l'ordenament jurídic, en matèria de treball, conciliació laboral, inspecció de treball, seguretat laboral i relacions laborals, així com en matèria de cooperativisme i economia social. Així mateix, establirà les directrius generals de la política creditícia en l'àmbit de les seues competències, i promourà els instruments financers relacionats amb el cooperativisme i l'economia social, que a aquest efecte es constituïsquen en coordinació amb l'Institut Valencià de Finances, d'acord amb les previsions pressupostàries oportunes. Entre altres, exercirà les competències següents:
- Fomentar la cultura emprenedora, l'esperit empresarial i l'autoocupació. Elaborar propostes per al desenvolupament de polítiques públiques i programes de foment de l'emprenedoria.
- Efectuar la prospecció financera de vies de finançament per a les polítiques de suport a l'emprenedoria.
- Dur a terme anàlisis d'experiències en el marc de la Unió Europea sobre programes de suport a l'emprenedoria.
- Fomentar la responsabilitat social empresarial.
- Impulsar i donar suport a mesures a favor de les dones emprenedores, joves i treballadores i treballadors afectats per expedients de regulació d'ocupació.
- Donar suport a les persones emprenedores i a les empreses naixents, mitjançant l'oferta de serveis especialitzats i assessorament.
- Exercir les competències de la Generalitat en matèria d'assessorament, inscripció, fiscalització i, si escau, intervenció de societats cooperatives.
- Exercir les funcions registrals atribuïdes a l'Oficina Central del Registre de Cooperatives de la Comunitat Valenciana, així com les de coordinació de les oficines del registre, vigilància, formació, estadística i publicació també atribuïdes a aquest.
- Exercir les funcions en matèria de qualificació administrativa i registre de societats laborals.
- Gestionar en el seu àmbit funcional el seguiment i control de les mesures de foment de l'economia social.
- Exercir com a autoritat laboral a la Comunitat Valenciana.
- Regular les condicions individuals i col·lectives de treball en els casos que legalment corresponga.
- Resoldre els expedients sancionadors de l'ordre social i de prevenció de riscos laborals.
- Exercir les funcions de mediació, arbitratge i conciliació laboral i d'oficina pública de registre d'actes electorals sindicals, així com les competències de l'exercici d'autoritat pública.
- Gestionar els registres administratius d'associacions empresarials, sindicals, de treballadores i treballadors autònoms, d'empreses acreditades del sector de la construcció, d'empreses de treball temporal, el registre dels convenis col·lectius de treball i la inspecció i, si escau, sanció.
- Executar les disposicions d'aplicació en l'àmbit de les persones treballadores autònomes.
- Exercir les competències atribuïdes a la Comunitat Valenciana en l'àmbit del benestar laboral de persones treballadores.
- Duu a terme les actuacions tendents a garantir una acció coordinada en el servei públic de la Inspecció de Treball i Seguretat Laboral a la Comunitat Valenciana.
- Prestar assistència tècnica i pressupostària al Consell del Treball Autònom de la Comunitat Valenciana.
- Qualsevol altra que li encomane la persona titular de la Conselleria o li conferisquen les disposicions vigents.
Fuente: Funciones
- 06/03/2024 XXXXX
- 14/02/2024 REUNION DIRECTORS GENERALS DE TREBALL MITES I CCAA
- 06/02/2024 CONSELL PER AL FOMENT DE L'ECONOMIA SOCIAL
- 20/11/2023 ESDEVENIMENT PRESIDÈNCIA ESPANYOLA CONSELL UE I CONVOCATÒRIA RISST
- 12/11/2023 - 13/11/2023 CONFERÈNCIA EUROPEA DE L'ECONOMIA SOCIAL
Fuente: Viajes
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
- 26/04/2024 ESTOIG AMB KIT BATERIA EXTERNA I ADAPTADOR AMB LOGO DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 26/04/2024 PENDRIVE AMB LOGO DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 26/04/2024 LLIBRETA AMB LOGO DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 26/04/2024 TASSA AMB LOGO DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 26/04/2024 BORSA NILÓ AMB LOGO DE LA DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 26/04/2024 BOLIGRAFO AMB LOGO DE LA DIPUTACIÓ D'ALACANT
- 14/03/2024 LLIBRETA POST-IT
- 14/03/2024 PARAGÚAS PLEGABLE
- 14/03/2024 PORTES MALA SORT SOL
- 14/03/2024 AMPOLLA EMPLENABLE D'AIGUA
- 14/03/2024 LLIBRETA AMB ANELLES
- 14/03/2024 MOTXILLA
- 31/01/2024 GORRA AMB LOGOTIP CAIXA VARIETAT CLEMENTINA 2 KG
- 21/12/2023 AMPOLLA
- 21/12/2023 MOTXILLA
- 18/12/2023 ESQUEIX PLANTA
- 15/12/2023 AGENDA 2024
- 14/12/2023 PLACA
- 16/11/2023 TASSA DESDEJUNI
No s'ha registrat obsequis
Fuente: Obsequios
Font: sistema d'informació que gestionen les secretaries dels alts càrrecs.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 64.080,82 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Import triennis i: 5.468,00 €
Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.
Normativa reguladora:
Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Indemnització per residència i: 8.971,31 €
És una compensació pel canvi de residència habitual que implica el nomenament, no podrà excedir del 14% de les retribucions anuals assignades.
Normativa reguladora:
Acord de 8 de setembre de 1995, del Govern Valencià, sobre indemnitzacions de despeses extraordinàries per motiu de residència.
- Retribució íntegra i: 78.520,13 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
- Observacions: Retribuciones del cargo desde el 1 de enero hasta el 31 de diciembre de 2024 - Retribucions del càrrec des de l'1 de gener fins el 31 de desembre de 2024
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.
Texto retribuciones altos cargos
- Sou i complements i: 24.799,32 €
La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.
Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Import triennis i: 2.116,49 €
Els triennis retribuïxen l'antiguitat del personal funcionari i consistixen en una quantitat igual per cada grup de classificació professional o agrupació professional funcionarial per cada tres anys de servei, referida a catorze mensualitats.
Normativa reguladora:
Article 124 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
Article 87 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.
Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.
- Indemnització per residència i: 3.471,91 €
És una compensació pel canvi de residència habitual que implica el nomenament, no podrà excedir del 14% de les retribucions anuals assignades.
Normativa reguladora:
Acord de 8 de setembre de 1995, del Govern Valencià, sobre indemnitzacions de despeses extraordinàries per motiu de residència.
- Retribució íntegra i: 30.387,72 €
És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.
- Observacions: Retribuciones del cargo desde la fecha de nombramiento hasta el 31 de diciembre de 2023
Fuente: Retribuciones
Font: sotssecretaria de cada departament.
Presentada el 09/11/2023
Descripció | Import |
---|---|
BBVA | 2.000,00 € |
Total: | 2.000,00 € |
Fuente: Bienes
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Descripció | Import |
---|---|
Rendiment del treball | 66.661,17 € |
Fuente: Renta
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Activitats exercides durant els dos anys anteriors a la presa de possessió
Presentada el 29/12/2023
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Excedència (si escau) | Serveis especials (si escau) |
---|---|---|---|---|---|---|
ajuntament de Teulada | funcionario de carrera | jefe de area de rrhh y modernizacion y calidqad | 01/01/2021 | 10/08/2023 | 12/08/2023 por incorporacion a la GVA | NO |
Activitats que vagen a exercir durant el seu mandat com a càrrec públic
Presentada el 29/12/2023
Entitat, organisme, empresa o societat | Activitat principal | Càrrec exercit | Data inici | Data fi | Tipus |
---|---|---|---|---|---|
INVASSAT | VOCAL DEL CONSEJO GENERAL DEL INVASSAT | 28/11/2023 | Pública | ||
CONSEJO VALENCIANO DEL COOPERATIVISMO | Miembro Nato | 28/12/2023 | Pública |
NO
Diputat o diputada de Les Corts (si escau)
Fuente: Actividades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Presentada el 29/12/2023
Tipus de compatibilitat | Data resolució | Tipus d'ocupació | Entitat posterior al cessament |
---|---|---|---|
Nomenament | 29/12/2023 |
Fuente: Compatibilidades
Font: Registre de Control de Conflictes d'Interessos.
Data | Títol de la reunió | Grup d'interés |
---|---|---|
14/03/2024 10:00 | REUNIÓN CON FEMEVAL "PROGRAMAS DE PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES" | Fundación FEMEVAL para la Form. Empr. de la C.V. |