alts càrrecs

  • Francisco Álvarez Molina

  • Director General d´Economia, Emprenedoria i Cooperativisme
  • Data de nomenament: 09/07/2015 DOCV
  • C/ De la Democràcia, 77. Ciutat Administrativa 9 d´Octubre. Torre 2. 46018. València
  • alvarez_framol@gva.es

Agenda

La Direcció General d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme assumeix les competències que preveu l'article 70 de la Llei del Consell en matèria d'estudi i avaluació de l'economia valenciana, d'orientació, planificació i seguiment de les polítiques econòmiques generals i de competitivitat sectorials i territorials, de gestió estadística, les relatives a la supervisió de mediació d'assegurances i reassegurances privades, i també la promoció de l'emprenedoria, cooperativisme i economia social, registre de cooperatives de la Comunitat Valenciana i els registres administratius d'entitats d'economia social. A més, establirà les directrius generals de la política creditícia en l'àmbit de les seues competències i promourà els instruments financers relacionats amb l'economia sostenible, el cooperativisme i l'economia social, que amb aquest fi es constituïsquen en coordinació amb l'IVF, d'acord amb les previsions pressupostàries oportunes. Així mateix, li correspon assumir les competències que, derivades de la normativa estatal en matèria d'assegurances, afecten la Comunitat Valenciana. I també qualsevol altra competència que li encomanen les persones titulars de la conselleria o de la secretaria autonòmica de què depén, o li conferisquen les disposicions vigents.

Director General d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme Llista completa d'obsequis

12/02/2019 - 15/02/2019

POLÒNIA (Szczecin). Assistència Haig level. Commitee IEER

Costs
  • Allotjament
    309,00 €
  • Manutenció
    6,79 €
  • Transport
    452,85 €
  • Total 768,64 €
07/11/2018 - 08/11/2018

Les Palmes de Gran Canaria. Invitació per a participar en la Jornada "Retos y Oportunidades en el Sector Primario". Coste 0

08/10/2018 - 10/10/2018

Brusel.les. Participació "Social Economy Regions 2018"

Costs
  • Allotjament
    210,00 €
  • Manutenció
    49,30 €
  • Transport
    356,80 €
  • Total 616,10 €
22/05/2018 - 23/05/2018

Brusel.les. iEER. Conference-Boosting Innovative Entrepreneurship Ecosystem in regions for Growth and Job Creation. Son elegibles per a ser finançats pel Projecte INTERREG iEER la tasa de finançament es el 85%

Costs
  • Allotjament
    317,74 €
  • Manutenció
    20,95 €
  • Transport
    273,55 €
  • Total 612,24 €
23/01/2018 - 24/01/2018

Participació en la Annual Conference of the European Entrepreneurial Regions. Brusel.les (el cost total del viatge serà reembossable per El Comité de les Regions de la UE

Costs
  • Allotjament
    205,24 €
  • Manutenció
    30,90 €
  • Transport
    371,60 €
  • Total 607,74 €
09/10/2017 - 12/10/2017

Participació en el EER Workshop "Supporting Business Transfers in Europe's Regions and Cities". Fianançat per l'Unio Europea

Costs
  • Manutenció
    29,57 €
  • Transport
    141,35 €
  • Total 170,92 €
06/07/2017 - 07/07/2017

Participació XVII Foro ADR Estremadura. Mérida. Cost 0. Finançat per l'IVACE

18/06/2017 - 24/06/2017

Invitation from the Europe-China EcoCity Link (EC-LINK) Project. Zunhai (Xina).Delegació UE

29/05/2017 - 01/06/2017

Participació iEER High Level Group Denmmark. Esta despesa resulta totalment elegible per a ser finançat pel projecte iEER (PGI00111)

Costs
  • Allotjament
    448,52 €
  • Manutenció
    109,41 €
  • Transport
    740,58 €
  • Total 1.298,51 €
06/04/2017

Participació Taula Redona “Finançament per a PIMES i emprenedors per a fomentar el creixement econòmic en l'espai SUDOE”. Organitzat pel Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana. MADRID

Costs
  • Manutenció
    8,20 €
  • Transport
    133,40 €
  • Total 141,60 €
28/03/2017 - 31/03/2017

Participació Peer Review Visit. Tris Project. INTERREG. Projecte INTERREG, finançt per l'IVACE. Cofinançaten un 50% per INTERREG. Coste 0 per a la Direcció General

08/02/2017 - 09/02/2017

Participació iEER 2nd High Level Steering Committee Meeting. EU Committee of the Regions. Brusel.les

Costs
  • Allotjament
    217,00 €
  • Manutenció
    60,00 €
  • Transport
    300,00 €
  • Total 577,00 €
11/10/2016 - 12/10/2016

Brusel.les Participació OPEN DAY. Comité de les Regions.

21/09/2016 - 23/09/2016

Congress Internacional CIRIEC. Reims (França). Invitado por la Organización.

Costs
  • Manutenció
    71,55 €
  • Total 71,55 €
08/09/2016

Inauguració HOME TEXTILES PREMIUM by Textilhogar. MADRID

Costs
  • Transport
    86,90 €
  • Total 86,90 €
27/06/2016 - 29/06/2016

Assistència iEER kickoff. Llançament oficial del Projecte Interreg iEER. Brusel.les. Coste 0. Es fa càrrec de les despeses el Programa Interreg

17/06/2016

Participació Conferència Economia del Bé Comú. Saragossa. Coste 0

17/05/2016

Assistència a la reunió del grupo de treball d'economia col.laborativa de la Fundació COTEC. MADRID

Costs
  • Transport
    97,30 €
  • Total 97,30 €
13/05/2016

Assistència Congrés Anual Internacional de l'Economia del Bé Comú. Barcelona (Coste 0)

21/04/2016

Assistència reunió CISI (Institut Ètic Formació Financera). Madrid. Coste 0

13/04/2016 - 15/04/2016

Assistència REVEL CONFÉRENCE ANNUELLE.Economie Sociale. Tulln (Austria)

Costs
  • Allotjament
    240,75 €
  • Manutenció
    27,40 €
  • Transport
    465,59 €
  • Total 733,74 €
11/04/2016

Assistència com a vocal al Comité Consultiu Comissió Mercat de Valors. Madrid. Coste 0

09/12/2015 - 10/12/2015

Participació Jornada "L'Economia del Bé Comú. Un model econòmic sostenible orientat a la cohesió social". Parlament Europeu. Brusel.les

Costs
  • Allotjament
    174,46 €
  • Manutenció
    42,25 €
  • Transport
    467,06 €
  • Total 683,77 €
23/11/2015 - 24/11/2015

Participació debat anual Integritat/Ètica. Comité Asesores Financieros. Barcelona. Convidat. Coste 0

21/10/2015

Participació constitució Comité Asesor Centro de Referencia Asesores Financieros. Barcelona. Convidat. Coste 0

15/10/2015

Cloenda Jornada "Economía Colaborativa y Economía del Bién Común". Convidat per la Diputació de Córdoba. Coste 0

12/10/2015 - 13/10/2015

Participació Consorci OPEN DAY WORKSHOP a Brusel.les

Costs
  • Allotjament
    283,62 €
  • Manutenció
    28,66 €
  • Transport
    542,24 €
  • Total 854,52 €

Les retribucions dels alts càrrecs de l'administració del Consell vénen regulades en les lleis de pressupostos aprovades anualment per les Corts.

  • Sou i complements i: 58.787,76 €

La persona que ostenta la Presidència, les persones titulars de les Conselleries i de les secretaries autonòmiques reben una quantia fixa, referida a dotze mensualitats i no tenen dret a pagues extraordinàries.

Les persones titulars de les sotssecretaries i de les direccions generals perceben una retribució formada per la suma del sou base, el complement de destinació i el complement específic, referida a dotze mensualitats. A més a més, cobren dos pagues extraordinàries, en els mesos de juny i desembre, per un import cadascuna d'una mensualitat del sou base i els triennis que, en el seu cas, els corresponguen.

Tant el sou com els triennis es concreten anualment en la llei de pressupostos de la Generalitat.

Podeu consultar la Llei de Pressupostos vigent.

  • Retribució íntegra i: 58.787,76 €

És la suma del sou i els complements, triennis i indemnitzacions per residència que corresponguen.

Retribucions anuals brutes. Imports expressats en euros

Font: unitats de transparència dels diferents departaments del Consell i organismes públics.

Director General d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme Llista completa d'obsequis

22/12/2017

Llibre "Marruecos. Patrimonio Cultural y Natural"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Gas Natural Cegas

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Despatx Director General

02/03/2017

Boligraf marca Cross. 40,00 €

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Climate-Kic

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Ús propi

09/06/2016

Camiseta de cotó MOTO R UPV. 15,00 € aproximadament

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Albert Selfa. Proyecte MOTO R UPV

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Ús propi

21/12/2015

Obsequi Llibre "La Valencia Desaparecida"

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Confederació Cooperatives de la Comunitat Valenciana

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Despatx del Director General

15/12/2015

Tres botelles de vi Gran Selección Gourmet

Entitat/Persona que fa l'obsequi: President Associació Profesional Assesors Fiscals de la Comunitat Valenciana

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Personal de la Direcció General

20/11/2015

Insígnia de la Associació COCEMFE CV de llautó, per la seua assistència Mesa debat sostenibilitat i responsabilitat a les organitzacions socials

Entitat/Persona que fa l'obsequi: COCEMFE CV

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Detall que se li ha donat com a agraïment per la seua participació

19/11/2015

Llibre "Change Marketers. La Empresa como Agente de Cambio

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Jorge Villar. Direcció Projectes YOUKNOW

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Personatlizat per al Director. Dedicat

03/11/2015

Llibre ((Vila-real)). Personalitzat per al Director General

Entitat/Persona que fa l'obsequi: Mª. Dolores Parra Robles

Destinatari de l'obsequi: FRANCISCO ÁLVAREZ MOLINA

Destinació: Per a l'ús del Director General

Informació pendent de validació per migració de dades a la nova aplicació de registre d'alts càrrecs de la Generalitat (RECCI)

Informació pendent de validació per migració de dades a la nova aplicació de registre d'alts càrrecs de la Generalitat (RECCI)

Informació pendent de validació per migració de dades a la nova aplicació de registre d'alts càrrecs de la Generalitat (RECCI)

cargando datos