FITXA D'ALTS CÀRRECS

<< Ves enrere
  • María Pérez Herrero

  • IX legislatura (29/06/2015-16/06/2019)
  • Directora Gerent de l'Autoritat de Transport Metropolità de València
  • Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori
  • Cessament: 26/06/2019
  • Nomenament: 03/10/2017 DOGV
  • La informació sobre la persona que ocupava el càrrec s'ha mantingut publicada durant els tres anys posteriors al seu cessament, d'acord amb la normativa següent:
    - Article 19 de la Llei 8/2016, de 28 d'octubre, de la Generalitat, d'Incompatibilitats i Conflictes d'Interessos de Persones amb Càrrecs Públics no Electes (DOGV núm. 7911, de 07.11.2016).
    - Article 32.3 del Decret 65/2018, de 18 de maig, del Consell, pel qual es desplega la Llei 8/2016, de 28 d'octubre (DOGV núm. 8304, de 28.05.2018).
    - Article 37 del Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, en matèria de transparència i de regulació del Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017).

Qui ostente la Direcció Gerència tindrà les funcions següents:

  • L'exercici de la representació ordinària de l'Autoritat de Transport Metropolità.
  • Impulsar i executar els acords i programes aprovats pel Consell d'Administració o la Comissió Executiva.
  • Exercir la direcció, inspecció i règim intern dels serveis de l'organisme, l'exercici de la direcció superior del seu personal i l'elaboració de les propostes en matèria de personal a l'òrgan competent de la Generalitat en matèria de funció pública.
  • Prestar assistència tècnica al Consell d'Administració i a la Comissió Executiva, per a la qual cosa assistirà a les seues sessions, amb veu però sense vot.
  • L'elaboració de la proposta de pressupost de l'organisme i la resta de documentació econòmica/financera, per a la seua elevació a la Comissió Executiva.
  • L'elaboració de plans o projectes d'actuació així com dictar instruccions sobre organització i funcionament efectiu de l'organisme, en desplegament del que preveu aquest reglament.
  • Les relacions ordinàries amb altres òrgans de l'Administració Autonòmica i amb altres administracions públiques o entitats públiques o privades.
  • La proposta al Consell d'Administració de l'estructura organitzativa de l'organisme.
  • L'elaboració de propostes a l'òrgan competent en matèria de tecnologies de la informació, de la planificació de la gestió de recursos informàtics i d'administració electrònica necessaris per al desenvolupament de les funcions de l'organisme.
  • L'elaboració de propostes per a l'autorització i firma de convenis amb altres entitats, i per a l'acceptació de les delegacions de competències o encàrrecs de gestió de funcions d'altres administracions públiques, o les seues entitats dependents a favor de l'Autoritat de Transport, per a la seua elevació a la Comissió Executiva.
  • L'elaboració de propostes de contractació, per a l'elevació al Consell d'Administració.
  • La contestació de les queixes pel funcionament dels serveis de l'organisme.
  • Proposar als òrgans col·legiats superiors la resolució que estime convenient en assumptes de l'organisme.
  • Qualsevol altra funció no expressament atribuïda a altres òrgans de l'Autoritat.

Així mateix, li correspondrà, dins dels límits pressupostaris:

  • Autoritzar i disposar les despeses.
  • Acceptar les subvencions, donant compte al Consell d'Administració.
  • Reconèixer i liquidar obligacions i ordenar pagaments.
  • Impulsar la tramitació dels expedients de modificació pressupostària.
  • Exercir les facultats en matèria de contractació que no estiguen atribuïdes a altres òrgans de govern de l'organisme autònom.
  • Les facultats que li delegue el Consell d'Administració.
  • Qualsevol altra funció no expressament atribuïda a altres òrgans de l'organisme autònom.

En cas de vacant, absència, o malaltia, les funcions de la direcció s'exerciran per la persona que designe el Consell Administració, entre les persones titulars de les unitats amb rang de Subdirecció General.

Fuente: Funciones

Curriculum vitae